Kompetence dítěte- Pracuje celé tělo mé - Ví, že pohybem tělo (i mysl) sílí a rozvíjí se – vše pak lépe zvládne
- Hýbu se rád a všelijak - Střídá různé pestré pohybové činnosti, využívá nabídnutý prostor i pomůcky
- Sám ostatní rozhýbám - Podílí se na rozhodování o skladbě pohybových aktivit ve škole i s rodinou
- Vidím, že sílím - S podporou dospělého dlouhodobě sleduje jak roste, je zdatnější a zvládá nové dovednosti
Inspirace pro Rodiče- Hřiště je všude - Pohyb je možný v každém prostředí, na hřišti, v přírodě i při úklidu doma.
- Hýbeme se spolu - S dětmi si sami dobře zacvičíme, je to vlastně i naše zábava. Nebojíme se toho, že se dítě zadýchá a zapotí… prospívá mu to.
- 1 + 1 než udeří sedmá - Hodina spontánního a hodina řízeného pohybu je denní minimum
- Chůze je lék - Děti denně ušlápnou přes 10.000 kroků, pro své zdraví ujdeme alespoň polovic
| Inspirace pro Učitele- Každý den ven – zajišťujeme každodenní pobyt dětí mimo zdi budovy školky
- Hýbejte se, děti moje – Pobízíme děti k intenzivnímu pohybu min. 3x v týdnu
- Vidím, že sílíš – Oceňujeme pokroky v dovednostech a v tělesné zdatnosti jednotlivých dětí
- Spadnout není hanba - Je podporován pohyb všech dětí a s dočasným neúspěchem se počítá
Inspirace pro Školu- U nás je živo - Ve škole je prostor pro spontánní pohybovou aktivitu uvnitř i venku
- Kdo se hýbe, nezlobí - Pohybem předělujeme i prokládáme řízené a klidové činnosti
- Nestojíme opodál - Učitelé aktivně podporují pohyb každého (!) dítěte a učí jej novým dovednostem
- I dospělí si mohou hrát - Pracovníci školy jsou sami pohybově aktivní
|
|