Co bychom chtěli říctKaždá firma ovlivňuje své okolí jako zaměstnavatel i jako tvůrce zboží nebo služeb, které mění kvalitu života zákazníků. Velký dopad na životosprávu populace mají i hodnoty, které firma sděluje prostřednictvím své marketingové komunikace. V České Republice nejsme bohužel dostatečně citliví na reklamní sdělení, která jsou v rozporu s pravidly dobré životosprávy (více např. ve zprávě Reklama na nezdravé potraviny). Celý koncept komercionalizace dětství nakonec ohrožuje i rodiny manažerů a zaměstnanců firmy. Společenská odpovědnost, která je součástí konceptu dlouhodobé vitality firem, může mít formu
| Co nabízímeJsme připraveni jednat o zapojení soukromých společností do podpory šíření metodiky Zdravé abecedy. Vzhledem k historii programu a etickému kodexu má spolupráce jasně vymezené pole, na kterém můžeme uplatnit zkušenost ze spolupráce s desítkami firem od globálních společností až po regionální podniky (více na stránkách naší neziskové organizace). Můžete přispět i tím, že pomůžete školám ve vašem regionu např.
|